Remarketing

Remarketing (v Google Adwords) nebo také retargeting v systému Etarget (za nedlouho i Sklik), je poměrně mladým typem cílené online reklamy. Nabízí však obrovský potenciál.

Co je remarketing?

Všimli jste si, že vás občas některé inzeráty „pronásledují“ na více stránkách? Za všechno může remarketing. Jeho cílem je oslovit návštěvníky, kteří již na vašich stránkách byli (připomenout se není nikdy na škodu). Remarketing AdWords umí získat informaci o návštěvníkovi stránek, odeslat ji do databáze a následně ji zobrazit nadefinovanému publiku.

Strategie remarketingu

Remarketing je možné využít hned pro několik cílů, se kterými souvisí rozdílné strategie. Těmito strategiemi jsou:

  • Oslovení všech návštěvníků – vhodné pro sběr návštěvníků pro pozdější hromadné oslovení.
  • Oslovení návštěvníků kategorií – pokud chcete cílit na návštěvníky konkrétní kategorie nebo stránky v rámci vašeho webu, pak zvolte tuto strategii.
  • Vyloučení současných zákazníků – Pro oslovení pouze nových zákazníků, je možné vyloučit návštěvníky, kteří se již vašimi zákazníky stali.

Která pro vás bude ta nejužitečnější?

Remarketing AdWords

Populární nástroj od Googlu, AdWords, nabízí velmi sofistikované rozhraní pro tvorbu remarketingu. Remarketingová reklama se zobrazuje stejně jako PPC kampaně vedené v reklamní síti AdWords. Formátem reklamy pak může být banner nebo textová reklama(inzerát). V obou případech musejí být splněny veškerá pravidla marketingu na Googlu.

Principem remakretingu je připomenout se uživateli, který na vaše stránky již v minulosti zavítal. Z tohoto důvodu doporučujeme zaměřit se při remarketingu na bannerovou reklamu, která je více vnímána a díky svému grafickému zpracování si ji uživatelé snadněji zapamatují.

Nechejte si nastavit remarketingovou kampaň od internetové agentury SOVA NET. Kromě samotné PPC kampaně od nás získáte také doporučení, jak zatraktivnit obsah vašeho webu pro návštěvníky, kteří tak na stránky nejen přijdou, ale i setrvají a udělají konverzi.